Arête de Rochefort

Data: 25 iulie 2010
Participanti: Dana si Baza
Traseu: Ref. Torino - Arête de Rochefort - Ref. Torino

Printre zilele cu furtuna se anunta si o zi cu cer senin 70%, dar cu vant puternic. Ne-am gandit cum am putea profita cel mai bine de acest scurt interval de timp favorabil, asa ca ne-am mutat in camping pe partea italiana a Mont Blanc-ului ca sa putem da "o fuga" pana pe Arête de Rochefort - o crestuta foarte fotogenica care ne ramasese intiparita in minte de cand studiam diverse posibilitati de trasee.

De dimineata luam prima telecabina din La Palud pana la Ref. Torino. De la refugiu traversam ghetarul si urcam pe o poteca clara pana la baza lui Dent du Geant. Noi ne-am oprit in acest punct numit "Salle a Manger", dar de aici exista posbilitatea de a incepe cele cateva lungimi pana pe varful Dent du Geant, sau de a ocoli acest varf si a parcurge creasta Arête de Rochefort si de a urca pana pe Aiguille du Rochefort (4001m). Intoarcerea este pe acelasi drum.


E frig si bate vantul! Chiar trebuie sa stau la poza?


S-a terminat plimbarea... de aici va trebui sa urcam.


Hei, totusi se merge repede pe culoarul asta!


Dar tot mai buna e o pauza... :)


Cred ca pe acolo e drumul...


Aproape am ajuns. Dent du Geant e aici, dupa colt!


Vreau si eu o poza d-aia de vedem doar in carti si pe internet!


Mersi! Acum eu ma adapostesc aici de vant pana mai faci tu poze :)


Arête de Rochefort...


...si Mont Blanc-ul cu norisor.


Ce am urcat trebuie acum coborat.


Hmm... parca nu era asa abrupt cand am urcat pe aici.


Cei "3 Mont". De la stanga la dreapta: Mont Blanc (cu norisor), Mont Maudit, Mont Blanc du Tacul.


Stai sa intru si eu in peisaj!


Mergem, mergem, dar sa mai si stam un pic.


Dupa aceasta tura am parasit Alpii cu furtunile lor si ne-am indreptat spre Venetia, un oras frumos, turistic, dar care totusi pastreaza un iz de autenticitate ce ne-a surprins placut pe amandoi.

Niciun comentariu:

ATENȚIE !!!

Unele activități prezentate aici implică risc serios de accidentare gravă sau chiar fatală.

Este important de reținut că:
  • Abordarea anumitor trasee prezentate aici poate fi foarte diferită de cea obișnuită, un motiv foarte serios de a trata cu rezervă informațiile prezentate.
  • Condițiile în care un traseu se găsește (împreună cu riscurile asociate!) pot fi foarte diferite față de cum au fost ele găsite la un moment dat.

În consecință:
  • NU ne putem asuma nicio răspundere în caz că informațiile prezentate aici sunt greșite, inexacte sau depășite.
  • NU ne asumăm nicio răspundere pentru consecințele ce pot decurge din folosirea, în orice fel, a oricăror materiale prezentate aici.
  • Folosirea oricăror informații sau idei prezentate aici se face integral pe propria răspundere.